رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از آیت‌الله واعظ طبسی عيادت كرد
کد خبر: 3480128
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از آیت‌الله واعظ طبسی عيادت كرد

گروه اجتماعي: آيت‌الله اكبر هاشمي‌رفسنجاني، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش از نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان در بيمارستان امام رضا(ع) مشهد عیادت کرد.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، آيت‌الله اكبر هاشمي‌رفسنجاني، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقايقي پيش از آیت‌الله عباس واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان،‌ در بيمارستان امام رضا(ع) مشهد عیادت کرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از  آیت‌الله واعظ طبسی عيادت كرد
در اين عیادت که سیدحسن و سیدیاسر خمینی نیز حضور داشتند، هیئت همراه از نزدیک در جریان آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله واعظ‌طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان قرار گرفتند.
آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با تقاضای دعا برای سلامتی آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان گفت: به این راحتی جایگزینی برای آیت‌الله واعظ‌طبسی پیدا نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی از پیش ار انقلاب از شخصیتهای بزرگ بود، اظهار کرد: ایشان مجاهدی بزرگی نیز به شمار می‌رفت و در این مدت مدیر بزرگی نیز هستند.
بر اساس اين گزارش، مسئولان كشوري و لشكري نیز طی این چند روز از آیت‌الله واعظ‌طبسی عيادت كرده‌اند.
بر اساس اين گزارش، مسئولان كشوري و لشكري نیز طی این چند روز از آیت‌الله واعظ‌طبسی عيادت كرده‌اند.
يادآور مي‌شود، آیت‌الله عباس واعظ طبسی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی ظهر هفتم اسفندماه در منزل دچار عارضه تنفسی شد؛ وي پس از انتقال به بيمارستان امام رضا(ع) در كماي عميق به سر مي‌برد كه اقدامات پزشكي براي خارج شدن ايشان از اين وضعيت و بهبوديشان همچنان ادامه دارد.
مطالب مرتبط
captcha