شرایط بد جوی در تشرف روزانه آیت‌الله واعظ‌طبسی به حرم تأثیری نداشت
کد خبر: 3479987
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

شرایط بد جوی در تشرف روزانه آیت‌الله واعظ‌طبسی به حرم تأثیری نداشت

گروه اجتماعی: مدیر خدمه آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی در هر شرایط جوی از تشرف روزانه به حرم نمی‌گذشتند، گفت: هر بار که به حرم مشرف می‌شدند همانند زائری که بار اول به مشهد سفر کرده است، زیارت می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محمد توکلی، مدیر خدمه آستان قدس رضوی پس از عیادت از آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان در ششمین روز بستری شدن ایشان، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران تصریح کرد: من در حدی نیستم که در مورد شخصیت این عالم بخواهم چیزی بگویم، اما از نظر علمی و معنوی با توجه به مشاهدات عینی و تجربیات چند ساله‌ام، کسی را ندیدم که همچون ایشان با وجود این همه مشغله کاری، با خضوع و خشوع به عنوان خادم به حرم امام رضا(ع) مشرف شود.
وی با اشاره به اینکه در هر شرایط جوی ایشان از تشرف روزانه به حرم نمی‌گذشتند، عنوان کرد: هر بار که به حرم مشرف می‌شدند همانند زائری که بار اول به مشهد سفر کرده است، زیارت می‌کردند از همین رو این عالم الگوی خوبی به شمار رفته و تضرع و خشوع‌شان نیز زبانزد است.
وی با بیان اینکه احترام ویژه به خدمه در جلسه اعطای احکام داشتند، ابراز کرد: همچنین به خدمه اظهار لطف ویژه داشتند و همیشه یادآوری می‌کردند که خدمت به امام رضا(ع) بزرگ‌ترین افتخارمان محسوب می‌شود.
توکلی اظهار کرد: ان‌شاءالله خداوند به پاس خدمات ارزنده وی، به ایشان شفای عاجل بدهد، در این چند روزه بارها زائران به دفتر خدمه مراجه کرده و برای ملاقات با آیت‌الله واعظ‌طبسی درخواست داشتند، امروز هم جلسه‌ای در خصوص برنامه‌ریزی‌های نوروز داشتیم که در پایان، با استغاثه از محضر امام رضا(ع) برای شفای ایشان ختم «أمن یجیب» گرفته شد، سپس تمام سرکشیکان و مدیران اماکن متبرکه آستان قدس رضوی با ایشان ملاقات کردند.
سید خلیل منبتی، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس، نیز پس از عیادت از آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، اظهار کرد: تا جایی که پزشکان اظهار نظر کردند، ثباتی در حالشان به وجود آمده است، امیدواریم خداوند شفاعت عاجل عنایت کنند، من در حدی نیستم که بخواهم از شخصیت ایشان صحبت کنم، وی متقی و بسیار وارسته‌ هستند، خدمات بسیاری انجام داده و از نظر فرهنگی، عمرانی و معنوی خدمات ارزنده‌ای داشته‌اند.
مطالب مرتبط
captcha