خدمات آیت‌الله واعظ طبسی در توسعه حرم رضوی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست
کد خبر: 3479517
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
صلاحی:

خدمات آیت‌الله واعظ طبسی در توسعه حرم رضوی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست

گروه اجتماعی: استاندار سابق خراسان رضوی ابراز کرد: خدماتی که آیت الله واعظ طبسی بعد از انقلاب در توسعه حرم رضوی انجام دادند را نمی‌توان در 700 سال انجام داد و این خدمت قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و امیدواریم خداوند متعال بادعای مردم به ایشان شفای عاجل عنایت کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محمود صلاحی، استاندار سابق خراسان رضویU امروز، ‌دهم اسفندماه بعد از عیادت از آیت‌الله عباس واعظ طبسی،‌ تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: آیت‌الله واعظ طبسی یک شخصیت بی‌نظیر در تاریخ کشور هستند.
وی ادامه داد: ما ایرانی‌ها اعتقاد داریم اگر یک بار امام رضا(ع) برای زیارت ما را بطلبدU حتما ما را دعوت کرده است، اما یک شخصیتی را طلبیده و به امضاء رسانده که بیش از 35 سال تولیت بارگاه منور و نوراتی خود را به ایشان بسپارد.
استاندار سابق خراسان رضوی با بیان اینکه حکمی که امام خمینی(ره) به ایشان داد تقریبا کم‌نظیر بود، تاکید کرد: بنده شاهد بودم که رهبر معظم انقلاب نیز احترام و عزت بسیاری برای ایشان قائل بودند.
وی تصریح کرد: بنده همیشه بعد از زیارت مولایمان امام رضا(ع) خدمت آیت‌الله واعظ طبسی می‌رسیدم اما امروز مجبور به دیدار ایشان و ملاقات در بیمارستان شدم.
استاندار سابق خراسان رضوی ابراز کرد: وضعیت ایشان به گفته پزشکان متخصص ثابت است اما خوشبختانه دستگاه تنفسی و قلبی ایشان به صورت طبیعی کار می‌کند که امیدواریم با ارادت و مشیت الهی شفا پیدا کنند.
صلاحی با تاکید بر اینکه تنها کاری که از دست زائران و مجاوران امام رضا(ع) بر می‌آیدU دعا کردن برای این بزرگوار است،‌ ابراز کرد: تا زمانی که در استان خراسان رضوی خدمت می‌کردم رابطه نزدیکی با ایشان داشتم.
وی ادامه داد: بنده در سمت استاندار خراسان رضوی هفته در میان سه‌شنبه‌ها خدمت آیت‌الله واعظ طبسی رسیده و گزارشات امنیتی، سیاسی، اداری و ... را به ایشان ارائه می‌کردم و این عالم بزرگوار با بیان نکات ارزشمند مرا راهنمایی می‌کردند و خوشبختانه بیشترین هماهنگی بین آستان قدس رضوی و استانداری خراسان رضوی برقرار بود.
استاندار سابق خراسان رضوی شخصیت آیت‌الله واعظ طبسی را بسیار کم‌نظیر دانست و اضافه کرد: مدیریت ایشان هم در آستان قدس رضوی بسیار بی‌نظیر است و این عالم ربانی همیشه در نکات خود به صلابت، محبت، توسعه حرم و توسعه معیشت مردم تاکید داشتند.
صلاحی با اشاره به خدمات آیت‌الله واعظ طبسی در آستان قدس رضوی عنوان کرد: خدماتی که این عالم بزرگوار بعد از انقلاب در توسعه حرم رضوی انجام دادند را نمی‌توان در 700 سال انجام داد و این خدمت قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و امیدواریم خداوند متعال بادعای مردم به ایشان شفای عاجل عنایت کند.
مطالب مرتبط
captcha