آیت‌الله واعظ‌طبسی؛ از ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران
کد خبر: 3479622
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
سرابی تأکید کرد:

آیت‌الله واعظ‌طبسی؛ از ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار‌ کرد: آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، تولیت آستان قدس رضوی از ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سید سعید سرابی٬ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دقایقی پیش بعد از عیادت از آیت‌الله واعظ‌طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در جمع خبرنگاران٬ اظهار‌کرد: آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، تولیت آستان قدس رضوی از ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند.
وی با بیان اینکه بزرگی در خصوص این عالم ربانی تعبیری به کار می‌برند مبنی بر اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی، عمود ستون خیمه انقلاب در خراسان هست که به جد تعبیر صحیحی است، گفت: این روزها به دلیل کسالتی که برای تولیت آستان قدس رضوی به وجود آمده، یک موج نگرانی بین آحاد ملت به ویژه مردم مشهد مشاهده می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مردم نگران سلامتی آیت‌الله واعظ‌طبسی هستند٬ گفت: مردم مرتبا در جلسات مختلف برای سلامتی نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان دعا می‌کنند که این نشان از شخصیت مردمی این بزرگوار دارد.
وی در این گفت‌و‌گو از پوشش مناسب رسانه‌ای وضعیت آیت‌الله واعظ‌طبسی تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه انعکاس بسیار خوبی از آخرین وضعیت این بزرگوار توسط رسانه‌ها در حال انجام است.
سرابی ادامه داد: اما متأسفانه دیده می‌شود که در برخی اخبار شتاب زدگی صورت می‌گیرد که پسندیده نیست لذا استدعا داریم دوستان رسانه با دقت بیشتری این اخبار را انعکاس دهند چون موجب ناراحتی و نگرانی مردم می‌شود.
مطالب مرتبط
captcha