تلاش تیم پزشکی ثابت نگه داشتن شرایط جسمانی آیت‌الله واعظ‌طبسی است
کد خبر: 3480168
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
دکتر هاشم‌زاده:

تلاش تیم پزشکی ثابت نگه داشتن شرایط جسمانی آیت‌الله واعظ‌طبسی است

گروه اجتماعی: مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی با بیان هم‌اکنون تا حدودی با نقص در تعداد زیادی از ارگان‌های حیاتی و وسیله‌های مختلف بدن آیت‌لله واعظ طبسی روبه رو هستیم، گفت: تلاش تیم پزشکی بر این است شرایط جسمانی ایشان را ثابت نگه داریم.

سعید هاشم‌زاده٬ مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با اشاره به آخرین وضعیت آیت‌لله واعظ طبسی٬ تولیت آستان قدس رضوی٬ اظهار کرد: اگر بخواهیم شرایط کلی آیت‌الله واعظ طبسی را توصیف کنیم باید گفت شرایط ایشان بد نیست٬ البته مقداری وضعیت نسبت به روز گذشته ناپایدار بوده و مشکلات بیشتر شده است.
هاشم‌زاده تصریح کرد: هم‌اکنون تا حدودی با نقص در تعداد زیادی از ارگان‌های حیاتی و وسیله‌های مختلف بدن روبه رو هستیم اما مشکلات پیش آمده کنترل شده و فعلا منتظر هستیم، ببینیم شرایط مطلوب حاصل می‌شود یا خیر.
رییس بیمارستان فوق تخصصی رضوی با اشاره به وضعیت تنفسی و قلبی آیت‌الله واعظ طبسی٬ گفت: تنفس و قلب ایشان دارای شرایط خوبی است اما اگر بخواهم جزییات بیشتری بدهم باید گفت که در این قسمت‌ها نیز دچار مشکلاتی هستیم که تاکنون هر مشکل پیش آمده را توانسته‌ایم کنترل کنیم.
وی تاکید کرد: امید است با دعای مردم و تلاش تیم پزشکی شرایط مطلوب حاصل شود زیرا تلاش ما بر این است شرایط جسمانی ایشان را ثابت نگه داریم.
مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی در پایان تاکید کرد: باید به دعای خیر مردم٬ مشیت الهی و توجه خاص امام رضا(ع) امیدوار باشیم.
مطالب مرتبط
captcha