عیادت برخی مسئولان از آیت‌الله واعظ‌طبسی
کد خبر: 3479655
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
در پنجمین روز بستری‌شدن صورت گرفت؛

عیادت برخی مسئولان از آیت‌الله واعظ‌طبسی

گروه اجتماعی: جمعی از اساتید حوزه علمیه خراسان، مسئولان استانی و کشوری و خادمان بارگاه امام رضا(ع) همزمان با پنجمین روز بستری‌شدن آیت‌الله واعظ‌طبسی، تولیت آستان قدس رضوی به عیادت ایشان رفتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با پنجمین روز بستری‌شدن آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان جمعی از اساتید حوزه علمیه خراسان، مسئولان استانی و کشوری و خادمان بارگاه امام رضا(ع) به عیادت ایشان رفتند.
بر اساس این گزارش، محمدحسین فروزان‌مهر، استاندار اسبق خراسان رضوی، جمعی از اساتید حوره علمیه خراسان از جمله حجت‌‍‌الاسلام سیدجعفر طباطبایی صبح امروز، 11 اسفندماه با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد از آیت‌الله واعظ‌طبسی عیادت کردند.
سید سعید سرابی، مدیرکل، یوسف امینی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی و حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از دیگر عیادت‌کنندگان نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان بودند.
همچنین حجت‌الاسلام سید ابوالفضل طباطبائی‌اشکذری، امام جمعه فریمان، حجت‌الاسلام اسدالله اسدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی، برخی از سخنرانان و وعاظ حرم مطهر رضوی نیز به عیادت آیت‌الله واعظ‌طبسی رفتند.
آیت‌الله محمد حسینی‌زنجانی٬ فرزند آیت‌الله عزالدین زنجانی نیز یکی دیگر از عیادت کنندگان امروز از آیت‌الله واعظ طبسی بود، وی در جمع خبرنگاران٬ اظهار کرد: الحمد الله حال جسمانی آیت‌الله طبسی رضایت بخش بوده اما ما نیز دعا می‌کنیم ان‌شاالله شفای عاجل به ایشان عنایت شود.
وی با اشاره به ویژگی‌های آیت الله طبسی٬ گفت: ایشان از مردان انقلاب هستند و توانستند قبل از پیروزی٬ انقلاب را هدایت کنند؛  همه ما شاهد حضور ایشان در عرصه‌های گوناگون انقلاب و سخنرانی‌های ایشان در راهپیمایی‌ها و جلسات متفاوت بودیم.
این استاد حوزه با اشاره به خدمات آیت‌الله واعظ طبسی در آستان قدس رضوی٬ گفت: ایشان توانستند به خوبی و بهترین نحو این مجموعه را اداره کنند.
بر اساس این گزارش،‌ محمد حسین فروزان‌مهر،‌ استاندار سابق خراسان رضوی و حجت‌الاسلام علی مظفری، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از دیگر عیادت کنندگان پنجمین روز بستری شدن آیت‌الله واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد هستند.
یادآور می‌شود،‌ آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی از عصر روز جمعه، هفتم اسفندماه به دلیل عارضه تنفسی به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شده و در بخش اورژانس عدالتیان این بیمارستان بستری است.
مطالب مرتبط
captcha