بیانیه سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در پی رحلت آیت الله طبسی
کد خبر: 3480845
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

بیانیه سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در پی رحلت آیت الله طبسی

گروه اجتماعی:‌ سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در پی ارتحال آیت‌الله طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان رضوی، سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در پی ارتحال آیت‌الله طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان پیام تسلیتی را صادر کرد.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
خبر ارتحال یار دیرین حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، خادم خورشید حضرت آيت الله واعظ‌طبسی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان و تولیت آستان قدس رضوی موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.
این مبارزه پر تلاش که با تحمل شکنجه در زندان‌های رژیم شاهنشاهی نقش ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با روحیه‌ای جهادی و در مسئولیت‌های خطیری چون عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگی مردم خراسان بزرگ در مجلس خبرگان و تولیت آستان قدس رضوی در توسعه حریم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران این امام عزیز از هیچ کوششی دریغ نورزید.
فقدان ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای مردم استان خراسان رضوی محسوب می‌شود، جهاددانشگاهی خراسان رضوی با تسلیت به امام هشتم(ع)، مقام معظم رهبری، مردم خراسان رضوی و بیت شریف ایشان، برای روح بلندش، علو درجات و رحمت‌های لاینقطع الهی آرزومند است.
مطالب مرتبط
captcha