جایگزینی برای آیت‌الله واعظ‌طبسی پیدا نمی‌شود
کد خبر: 3480201
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني:

جایگزینی برای آیت‌الله واعظ‌طبسی پیدا نمی‌شود

گروه اجتماعی: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی از قبل انقلاب جزو شخصیت‌های بزرگ بوده است، اظهار کرد: به این راحتی جایگزینی برای ایشان پیدا نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، آيت‌الله اكبر هاشمي‌رفسنجاني، رئیس مجمع تشخیص مصلحت شامگاه 12 اسفندماه بعد از عیادت آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان در جمع خبرنگاران با تقاضای دعا برای سلامتی این عالم گفت: آیت‌الله واعظ‌طبسی از قبل انقلاب جزو شخصیت‌های بزرگ بود و ایشان مجاهدی بزرگی نیز به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی در این مدت مدیر بزرگی نیز بوده‌اند، ابراز کرد: وقتی می‌بینم برای این استان و تشکیلات قدس امام رضا(ع) چه کارهایی انجام داده‌اند، برای ایشان جایگزینی نمی‌بینم.
هاشمی‌رفسنجانی ادامه داد: دارم غصه می‌خورم که جای ایشان خالی می‌شود٬  صداقت٬ دانش٬ امانتداری و فداکاری ایشان مثال‌زدنی است.
وی تأکید کرد: اگر آیت‌الله واعظ طبسی می‌خواستند از حق تولیت استفاده کنند، قطعا با وجود این موقوفات حرم رضوی، میلیاردر می‌شد.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی عاشق امام رضا(ع) و مشهد بودند٬ گفت: متأسفانه خداوند خیلی زود  این بزرگوار را از ما می‌گیرند.
وی یادآور شد: توليت آستان قدس رضوي یک سال از من کوچکتر بودند و بنده فکر می‌کردم، بعد از ما حضور داشته و فعالیت کنند اما مشهدی‌ها و انقلاب ستون بزرگی را از دست می‌دهند.
هاشمی‌رفسنجانی اظهار کرد: پزشکان هر اقدامی که توانسته‌اند را انجام داده‌اند٬ ایشان از ناحیه گردن به پایین مشکلاتی داشتند که اصلاح شده اما مغزشان همچنان دچار مشکل است.
يادآور مي‌شود، آیت‌الله عباس واعظ طبسی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی ظهر هفتم اسفندماه در منزل دچار عارضه تنفسی شد؛ وي پس از انتقال به بيمارستان امام رضا(ع) در كماي عميق به سر مي‌برد كه اقدامات پزشكي براي خارج شدن ايشان از اين وضعيت و بهبوديشان همچنان ادامه دارد.
مطالب مرتبط
captcha