آیت‌الله واعظ‌طبسی استوانه شخصیتی شمال شرق کشور هستند
کد خبر: 3480323
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
سردار جعفری:

آیت‌الله واعظ‌طبسی استوانه شخصیتی شمال شرق کشور هستند

گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی استوانه شخصیتی در شمال شرق کشور هستند، ادامه داد: ایشان در زمان رژیم شاه سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند و نه تنها قبل انقلاب بلکه بعد از انقلاب نیز فعالیت‌های‌شان ادامه داشته است.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن (ايكنا) از خراسان رضوي، سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه خراسان 13 اسفندماه پس از عیادت آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، تولیت آستان قدس رضوی که در بیمارستان امام رضا(ع) انجام شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متأسفانه ایشان در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند، اظهار کرد: دعای مردم و شفای الهی را خواستاریم، چرا که اگر مردم دعا کنند، خداوند دعای آنان را مستجاب خواهد کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه تیم پزشکی با توجه به شرایط ایشان، همه توان خویش را به کار گرفته‌اند، افزود: این تیم تلاش‌های موثر و مفیدی انجام داده است لذا امیدواریم این تلاش‌ها نتیجه مثبتی داشته باشد و ایشان هرچه زودتر حال‌شان مساعد شود.
وی با اشاره به اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی استوانه شخصیتی در شمال شرق کشور هستند، ادامه داد: ایشان در زمان رژیم شاه سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند و نه تنها قبل انقلاب بلکه بعد از انقلاب نیز فعالیت‌های‌شان ادامه داشته است.
آیت‌الله واعظ‌طبسی؛ مبارزی انقلابی
جعفری با بیان اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی یک مبارز انقلابی است، عنوان کرد: بعد از انقلاب، در 36 سال اخیر نیز ایشان همواره به عنوان فرزند انقلاب، یاور رهبر معظم انقلاب هستند، هیچ‌گاه ایشان را تنها نگذاشته و یک مبارز واقعی به شمار می‌روند.
سردار اسماعیل قاآنی٬ جانشین فرمانده سپاه قدس نیز پس از عیادت از آیت‌الله واعظ طبسی٬ نماینده ولی فقیه در خراسان٬ با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی این عالم ربانی٬ اظهار کرد: تلاش تیم پزشکی ادامه دارد و امیدواریم با دعای مردم و عنایت خدای متعال سلامتی کامل خود را بازیایند.
وی با تأکید بر اینکه همه ما فرزندان آیت‌الله واعظ‌طبسی هستیم٬ گفت: هرچه از ایشان دیدیم، نقش پدری بود؛ به گونه‌ای که ایشان پدری مهربان٬ دلسوز٬ فهمیده و حکیمی برای این استان و کشور هستند.
جانشین فرمانده سپاه قدس در پایان تأکید کرد: امیدوارم خدای متعال سلامتی کامل آیت‌الله واعظ‌طبسی را بازگرداند.
مطالب مرتبط
captcha