شخصیت بی‌نظیر آیت‌الله واعظ‌طبسی؛ منشأ وحدت و خدمت
کد خبر: 3480332
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

شخصیت بی‌نظیر آیت‌الله واعظ‌طبسی؛ منشأ وحدت و خدمت

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه وجود با برکت آیت‌الله واعظ‌طبسی منشأ وحدت، خدمت و از خودگذشتگی است، ابراز کرد: همه در کنار ایشان به زائران و مجاوران امام رضا(ع) و به خصوص مستضعفان خدمت می‌کردند.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از خراسان رضوي، سردار بهمن امیری‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در حاشیه عیادت از آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، تولیت آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توفیقی شد از نزدیک ایشان را عیادت کنم، عنوان کرد: تیم پزشکی همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت ایشان انجام می‌دهند لذا امیدواریم اقدامات خوبی در مجموعه درمانی ایشان صورت بگیرد.
امیری‌مقدم با بیان اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی دارای شخصیتی بی‌نظیر هستند،ابراز کرد: ایشان در سال‌های قبل از انقلاب در مبارزات‌شان برای نظام، کشور و انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی کرده‌اند که حقیقتا قابل توصیف نیست.
وی با بیان اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی یکی از ارکان و ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: امیدواریم با دعای مردم و عنایت خاص خداوند ایشان سلامتی خود را به دست بیاورند و مجددا بتوانند در آستان قدس رضوی انجام وظیفه کنند.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، آیت‌الله واعظ‌طبسی را یک خادم ارزشمند، مجاهد، انسان والا و با اخلاص عنوان کرد و افزود: خدای متعال این توفیفق را به این عالم ربانی داد تا سال‌های طولانی بتوانند مطلوبیت تولیت آستان قدس رضوی را به عنوان خادم امام رضا(ع) داشته باشند.
وی ابراز کرد: نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان طی سال‌های سخت انقلاب، یار بسیار خوبی برای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بودند، اگر به تلاش‌ها، زحمات، از خودگذشتگی‌ها، شکنجه‌ها و در واقع سوابق ایشان بنگریم جز خدمت، گذشت و ایثار چیزی در پرونده ایشان دیده نمی‌شود.
راضی نیستم تا زمانی که زنده ام، از من چیزی گفته شود
امیری‌مقدم یادآور شد: مدتی قبل از مجموعه‌ تلاش‌های ایشان در طول انقلاب با رژیم طاغوت، همچون زندان‌های طولانی و شکنجه‌های این بزرگوار، کتابی تهیه شد اما آیت‌الله واعظ‌طبسی عنوان کردند من راضی نیستم تا زمانی که زنده بوده چیزی از من بگویید، در حالی‌که تمام بدنشان جای شکنجه رژیم طاغوت بود، اما ایشان می‌گفتند من حرف زده اما بقیه عمل می‌کردند که این سخنان نشان از اخلاص و تواضع خاص این بزرگوار دارد.
وی با تأکید بر اینکه وجود با برکت آیت‌الله واعظ‌طبسی منشأ وحدت، خدمت و از خودگذشتگی است، ابراز کرد: همه در کنار ایشان به زائران و مجاوران امام رضا(ع) و به خصوص مستضعفان خدمت می‌کردند.
یادآور می‌شود،  آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، تولیت آستان قدس رضوی از روز هفتم اسفندماه در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بستری هستند.
مطالب مرتبط
captcha