آیت‌الله واعظ طبسی عمر خود را صرف نشر معارف و دفاع از نهضت امام خمینی(ره) کرد
کد خبر: 3480480
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
آیت‌الله یزدی:

آیت‌الله واعظ طبسی عمر خود را صرف نشر معارف و دفاع از نهضت امام خمینی(ره) کرد

گروه سیاسی: رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی عنوان کرد: آیت‌الله واعظ طبسی، عمر پرکت خویش را صرف نشر معارف آل محمد «صلی الله علیه و آله و سلم» و دفاع از نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی نمود.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، آیت‌الله محمد یزدی، رئیس مجلس خبرگان در پی ارتحال آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مجلس خبرگان رهبری، در پیامی رحلت این عالم مجاهد را تسلیت گفت.
متن کامل پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
در گذشت عالم پرهیزگار و انقلابی مرحوم آیت الله شیخ عباس واعظ طبسی «رحمة الله علیه» نماینده ولی فقیه و تولیت آستاس قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری که با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره «سلام الله علیها» مصادف شد، موجب تأثر و افسوس فراوان گردید.
آیت‌الله واعظ طبسی، عمر پرکت خویش را صرف نشر معارف آل محمد «صلی الله علیه و آله و سلم» و دفاع از نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی نمود. اقدامات و خدمات بی وقفه ایشان چه پیش از انقلاب اسلامی و چه پس از آن به ویژه در خدمت رسانی به زائران حرم مطهر رضوی و بسط و توسعه بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج «علیه آلاف التحیه و الثناء» بر کسی پوشیده نیست.
اینجانب با اندوه بسیار، ضمن عرض تسلیت ارتحال این عالم مجاهد و خستگی ناپذیر به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الاعظم«روحی و ارواح العالمین لمقدمه الفدا»، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، علما و فضلای حوزه علمیه، مردم شریف و شهیدپرور خراسان و بیت مکرم ایشان برای آن یار دیرینو صدیق امام و رهبری، رحمت واسعه و غفران الهی و برای بازماندگان و علاقمندان ایشان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
محمد یزدی
رئیس مجلس خبرگان رهبری


مطالب مرتبط
captcha