حسینیه وقفی آیت‌الله طبسی برای مراسم وداع با وی، سیاه پوش شد
کد خبر: 3480401
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
در پی درگذشت آیت الله واعظ طبسی؛

حسینیه وقفی آیت‌الله طبسی برای مراسم وداع با وی، سیاه پوش شد

گروه اجتماعی: حسینیه و کتابخانه امام رضا(ع) که از سوی آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، وقف شده بود، در پی درگذشت این عالم و برای برگزاری مراسم وداع سیاه‌پوش شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در پی درگذشت آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی حسینیه و کتابخانه امام رضا(ع) سیاه پوش شد.
بر این اساس مراسم وداع با پیکر مطهر نماینده معظم ولی فقیه، تولیت عظمای آستان قدس رضوی و رییس عالی حوزه علميه خراسان حضرت آية الله واعظ طبسي(ره)، امشب بعد از نماز مغرب و عشا درحسینیه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
یادآور می شود؛ آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی در تاریخ ۵ جمادی الاخر ۱۴۲۴ق برابر با 13 مرداد ماه 1382 یک باب کتابخانه و حسینیه امام رضا(ع)، واقع در کوچه ناظر مشهد مقدس را جهت تعظیم و ترویج شعائر مذهبی و تقویت مبانی دینی، به ویژه برگزاری مجالس تبلیغی و ترویجی در ماه رمضان و محرم و صفر و مناسبت‌های اعیاد و موالید و وفیات پیامبر اسلام، فاطمه دختر پیامبر اسلام و امامان شیعیان وقف آستان قدس رضوی کرد.
این حسینیه مشتمل بر چندین پلاک بوده و به صورت یک باب ساختمان حسینیه و کتابخانه که دارای دو سالن در طبقات زیرین و همکف و ۵ دستگاه واحد مسکونی در ۳ طبقه احداث شیده است.
مطالب مرتبط
captcha