آیت‌الله واعظ‌طبسی ستونی بزرگ و مستحکم برای امام خمینی(ره) و انقلاب بودند
کد خبر: 3480346
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

آیت‌الله واعظ‌طبسی ستونی بزرگ و مستحکم برای امام خمینی(ره) و انقلاب بودند

گروه سیاسی: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا مشاور رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی ستونی بزرگ و مستحکم برای امام خمینی(ره) و انقلاب بودند، ابراز کرد: انصافا در این 37 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد ایشان در میدان دفاع از امام، رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم یک انسان متفکر، حکیم، دوراندیش، خوش‌فکر، روشن‌فکر و جامع بودند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم‌ صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بعد از عیادت از تولیت آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از خدای متعال و امام رضا(ع) خواهش می کنم آنچه خیر و صلاح است را برای آیت‌الله واعظ طبسی تقدیر کند.
وی با بیان اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی ستونی بزرگ و مستحکم برای امام خمینی(ره) و انقلاب بودند، ابراز کرد: انصافا در این 37 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد ایشان در میدان  دفاع از امام، رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم یک انسان متفکر، حکیم، دوراندیش، خوش‌فکر، روشن‌فکر و جامع بودند.
وی یادآور شد: آیت‌الله واعظ‌طبسی حوزه تولیت آستان قدس رضوی، نمایندگی ولی فقیه در سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و اداره حوزه های علمیه خراسان را برعهده داشت که انصافا در مدیریتشان بسیار موفق بودند.
وی با بیان اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی یک انسان مطلوب خداوند هستند، افزود: ایشان هم در اخلاق و هم در تفکر دارای جامعیت بودند و نسبت به مسائل قدرت پیشگیری داشتند.
وی تأکید کرد: ان شاءالله خدای متعال به حق امام رضا(ع) آنچه خیر است را در مسیر این بزرگوار قرار دهد؛ بنده شخصا به این عالم ربانی ارادت خاصی داشتم.
وی یادآور شد: بنده 16 سال است که خادم امام رضا(ع) بوده و حکم خود را از آیت‌الله واعظ‌طبسی دریافت کرده‌ام؛ من به عنوان یک خادم امام رضا(ع) به وجود این انسان بی ریا که دارای خصوصیات منحصر به فردی بود افتخار می‌کنم.
رحیم‌صفوی در پاسخ به سوالی راجع به نقش آیت‌الله واعظ طبسی در پیش و پس از انقلاب عنوان کرد: بنده در پیش از انقلاب با حوزه مشهد آشنایی زیادی ندارم اما بعد از پیروزی انقلاب که خدمت این بزرگوار مشرف شدم، این عالم ربانی بنیانگذار سپاه پاسداران 21 امام رضا(ع) و پنج نصر در مشهد بودند.
وی با بیان اینکه آیت‌الله واعظ طبسی در جهت تقویت سپاه پاسداران و ارتش در سالهای دفاع مقدس بزرگترین پشتیبان بودند، یادآور شد: حضور آیت‌الله واعظ‌طبسی و فرزندانشان در مناطق جنگی، حمایت از رزمندگان دلیر بود.
وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی دارای یک کارنامه درخشان در ابعاد مختلف هستند، ابراز کرد: ایشان فردی خوش نام و با سعادت مورد اعتماد امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بودند.
مطالب مرتبط
captcha